Welkom

Welkom op http://www.veerleven.wordpress.com! Ik ben Veerle van de Laar en dit is mijn persoonlijke blog en portfolio. Scroll naar onder voor mijn blog, klik op ‘fotografie’ voor mijn beeldportfolio, klik op ‘wie ben ik’ voor meer informatie over mij of bekijk mijn ’30 seconds about me’ video. Wil je met mij in contact komen via Instagram of Linkedin? Klik dan op de icoontjes op de menubalk. Wil je mij gewoon een mailtje sturen? Ga dan naar de pagina ‘contact’. Geïnteresseerd in mijn CV? ga dan naar de pagina ‘CV’. Enjoy!

Veerle

Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset
Comments

